31 agusti , otursdagen

 som sagt otursdagen 31 agusti, very real!
 drog mig upp ur sängen 07:00 sen pallra jag mig och köpte godis till resan och sen till skolan,
bussen väntade 08:30 , och jag var övertrött , så jag och johanna satt bredvid varandra
det roligaste var att vi satt och skratta typ , hela vägen upp till norrköping så lärarna fick typ überdamp och bara blablabla nu måste ni va tysta , tror ni att vi var det? haha neeeeeeeejdå , utan vi fick typ ännu mer utbrott än innan , och dennis tyckte vi var efterblivna ,  så när vi kom fram va de inte en enda jävel på parkeringen & lärarna går in och frågar informationsbyrån och dom säger att de är stäääängt på kolmården vardagar , dom har bara öppet på helgerna, och hela klassen bryter ut, men lärarn fixa så vi fick åka igenom safarin och osv , sen åt vi på mcdonalds såklart & efter det uppvisning , det va väll turen med allt.
ni ska veta att jag inte orkat gå upp till onoff med min kamera , och fixa linsen
men det får nog bli snarare än snarast, för börjar tröttna på att inte kunna använda min kamera.
utan att använda "stenålderskameran" och jag håller på med en ny header ,
ska bara lära mig hur man ändrar den också (haha!) så ska ni få avgöra om den blev bra eller inte,

ska vila magen, håller på och bli sjuk & mår sådär , och ta en kopp te ! ♥
 pussar / Nathaliekrauss

Kommentarer
Postat av: Elinnanannanan

den blev sjukt fin älskling !

2010-08-31 @ 22:18:31
Postat av: Elinnanannanan

den blev skit fin älskling !

älskardej

2010-08-31 @ 22:19:11
Postat av: anonym

tjockis

2010-09-26 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0