förkyld >:(


 hejåhå, sitter och svettas sönder & gissa varför ?  för att min helvet*s förkylning aldrig kan bli bättre.
hostar sönder mina lungor hela nätterna känns det som, så nu får mina lifesaver's bli nässprayet halstabletterna och pappret, iallafall om ni undrar varför jag laddar upp gamla bilder & e seg på att uppdatera , mina kamera har gått sönder och inte bara det , utan mobilen och min touch-stereo också , smart va? alltid blir det så när jag har något.. hm undra vad de kan bero på , idag blir det och chilla te't  , runt fem åker jag till mamma och sover hos henne en natt & brother from another father kommer och hälsar på ifrån göteborg också, trevligttrevligt
förövrigt så mår jag väll bra? förutom att jag saknar alex, nu ska jag tampas med min förkylning cya >:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0