1 december

Och jag har haft en skön efterlängtad sovmorgon för att jag är så duktig i skolan

Hann inte med och blogga igår eftersom att jag vandrade runt på stan efter födelsedags present till mamma
Dock hittade jag inte det jag sökte, och hade inte hela barnbidraget med mig så kunde inte köpa mammas födelsedagspresent den va lite dyrare men den fixar jag på lördag , Hittade en sak till mig själv
och det var en jättestor ask med massa glitterögon skuggor vilket jag behövde eftersom jag älskar och blanda ögonskuggor i massa olika färger så det var mitt första fynd av barnbidraget efter det drog jag mig hem och sen åt lite god mat och sen åkte jag till ansa vi kollade på Beck - flickan i jordkällaren grymt bra och inte alls så läskig
Efter det drog jag mig hem och plocka och fixade iordning lite i mitt rum, tog även en varm dusch
Idag till min stora förmåga ska jag hem till mamma efter skolan och bara mysa ska köpa med mig latte och någon god choklad som mamma och jag kan smaska på , mysigt va?
älskar latte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0