10 december♥

godmorgon eller vad man ska säga..
e verkligen döseg, men ändå pallrade jag mig upp till skolan
och råkade försova mig så det blev att fixa sig på knappt mindre än en kvart
stressigt får jag ta och lova.
har haft en lektion på morgonen nu och sen har jag slöjd efter detta 
det kan vara lite roligt med slöjd, men ändå så hatar jag verkligen slöjd.
och det blir inte lika roligt när inte johanna e med
men iallafall slutar 13:30 idag och sen har johanna sällskap med mig hem
hon skulle visst hämta sina skor som jag glömde ta med mig till skolan ..
glömmer allt nu för tiden pga massor av stress och annat
iallafall så gör hon det och sen ska jag hjälpa mamma med och fixa iordning allt
eftersom hela tjocka släkten kommer hem till oss ieftermiddag/kväll för att fira mamma
och såhär det väll antar massor med skit , får väll fota med mammas kamera..
nä nu ska jag ta och vila in mig till nästa lektion.
puss på er alla läsare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0