12:05 tisdag

Jag e jättetrött ändå har jag snart klarat en heldag med lektioner
har gymnastik efter det hära ienkligen, men vi ska bara gå en så att säga "kort" promenad.
(haha) jag brukar oftast inte tro på mina lärare, så jag tror inte på ordet "kort" heller.
funnyfunny, och sen slutar jag runt halv två och då blir det bara att pallra sig till Bup för ett möte,
och efter det hem och äta, har ingen som helst aning om vad jag ska göra idag.
men jag antar att de blir en ganska slapp och chill dag iallafall, nicklas har även åkt till egypten
grattis till han och jag hoppas att han överlever färden och hela resan .. tråkigt nog ska jag gå nu, uppdaterar om jag hittar på något som e roligt i mitt liv senare
kisses



ps. har ienkligen ingen lust med och gå någon jävla promenad, pga den här kylan vi har fått till vinterväder,men om jag ska få betyg är det ett måste. so lets go, hej kyla och hej snö


Kommentarer
Postat av: sarasariiiiiiis

Okej tack för tipset ^^

2010-12-14 @ 20:38:20
URL: http://amylindas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0