14 December

Och fyhelvete vad kallt det är, godmorgon föresten
Vaknade imorse och kände mig helt seriöst död.
Inatt gick min radio på , på världens volym
Ett tag låg jag i sängen och funderade på om det spökade eller om den hade fått allmänt damp
sedan tog det ett tag innan jag fattade att de inte var i drömmen utan i verkligheten.
den gick igång i fullt ös, min första tanke var att snart kommer väll min låtsaspappa in och får ryck.
haha han hatar när saker och ting låter på nätterna.
och bort från drömmen till verklighet gick jag bara upp och stängde av skiten.
vet att det är några som läser min blogg och tycker att jag skriver "skitsaker" om andra.
Då får ni/du tycka det, men snälla gå inte och säg det till sånna som känner mig
Jag har rättig mänsklighet att få tala fritt , det är inte precis så att jag hänger ut någon
eller snackar skit om någon på min blogg.
jag blir så irriterad som i tillexempel förra inlägget som handlade om mitt ex och hans kompis även en kompis till mig
Jag blir duktigt irriterad på sånna som inte tror att jag tål och höra sanningen eller sanningen och sanningen men under hela världen höra att jag e dålig på något sätt.
Jag tar ganska mycket skit av folk nuförtiden och mer tog jag förr.
men idag kan jag säga med stolthet att jag faktiskt inte tar åt mig.
Jag tycker bara det är barnsligt och jag va inte så seriös vid inlägget om att killar kan få mens
det borde väll ni nästan förstå?
Annars tycker jag att ni kan säga ifrån om ni känner er träffade.
jag tänker inte ta en sånhär sak via nätet, men någon hade tjallat eller tjallat och tjallat.
det är väll en ganska klar sak någon hade sagt till mitt ex att han va med på min blogg.
haha vilken nivå man ligger på då kan jag tyvär inte åstadkomma med.
men jag tycker det är rent ut sagt barnsligt.
För jag tål i hela världen att höra sanningen under all kritik.
tro inte något annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0