18 december

Ska sammanfatta gårdagen lite kort.
iallafall fixade mig och åkte och möte johanna nere istan
vi gick på stan en sväng, köpte julklappar till mamma och storebror
haha till mamma var de ganska lätt, men dock gick jag och fundera på till storebror..
hittade iallafall någonting, haha lite skojigt var de också..
köpte även en ring , och tre nagellack till mig själv
och sen fick jag en julklapp av johanna älskling , två stringtrosor
haha gulligt, iallafall idag vaknade jag och drog ner till stan
köpte en jacka för 1000 :- kronor
och efter gick jag och nina och fika
mysiiiigt, nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra?
har även hört att serbien vill starta krig imot kosovo igen för deras första val.
har inget imot någon folkslag men någonstans får väll ändå gränsen gå ?
e så jävla trött, man blir ju nästan mörkrädd när man ser vart världen e påväg..
aja nu ska jag gå och fixa mina naglar..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0