2 December

                    Och jag e förbannat trött och ganska mycket irriterad
över allt och lite till.
iallafall bloggade ganska hyfsat igår och sen skrev jag något som kanske fick er att börja undra
jo faktiskt jag kände att det blev alldeles för mycket känslor igår
mådde inte alls bra och tårarna rann ett ganska bra tag innan jag hämtade mig.
Alla människor har sina dåliga eller mindre bra stunder i livet
iallafall kollade även på Maria werner.. innan jag gick ut och tog nattcigaretten
och faktiskt kröp mig till sömns ..
Händer inte mycket idag blir mycket plugg sen måste jag defenetivt städa min garderob den ser ut som fan!
haha.. aja en ganska chilldag blir det iallafall !
 myskläderna på älska sockorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0