23 December

Dagen innan julafton och jag pustar ut
alla människor runt omkring springer fram och tillbaks
det liksom nästan kittlar i benen på dom pågrund av att dom e så stressade
iallafall så tar jag de lugnt, dels för att det gör motverkan på mina mediciner om jag stressar
och så är jag ju färdig med julklappshandlandet
iallafall igår så tog jag det ganska lugnt,
träffade ansa och fick även tre julklappar
såndär smycken till naglarna, en parfym och ett pakett med candy canes som man hänger i julgranen..
fast haha ( jag hänger inte mina i granen) jag äter upp dom
kollade även på morden i sandhamn, har följt de ända tills igår och då va de slut
sjukt bra serie var det, det är en deckare åh herregud tro det eller ej men jag tycker verkligen skådespelaren
"jakob cedergren" är dösexig och Sofia pekkari den blonda i filmen som även e med i kniven i hjärtat
hon e jätteduktig skådespelare, tipsar verkligen om den "filmen"
iallafall idag tar vi de bara lugnt hemma, lite julstämning klär granen och så äter god middag
god jul på er alla läsare och ni andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0