25 december

Hej och hå ..
igår var det julafton, och jag hade rätt mycket att göra och koncentrera mig på.
som sagt man sitter ju inte vid datorn och bloggar om man har en familj att umgås med
speciellt inte på julafton, iallafall jag fick en massor saker och även en ny mobil!
den jag hade önskat mig också,
detta fick jag
: Presentkort
Bodybutter hawaii cocos
Nagellack
Trosor
påslakan
årets snyggaste killar "kalender"
smycken till naglarna
parfym
ny mobil
navelpiercing
tungpiercing
och en massor av annat

Iallafall idag : ska jag umgås med familjen och träffa min bästavän som jag kommer sakna så mycket när jag åker iväg, som sagt jag åker imorgon till göteborg till min pappa och får träffa folket där
och stannar över nyår så i ungefär två veckor  .. brabra det dära, så det blir att umgås och bara packa och såntdära sen
 Kolla min nya fräcka, rosa glittriga tungpiercing?!
folk ser att jag är galen i rosa, haha my life in pink ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0