3 December

    Och jag är helt rent ut sagt död och önska att jag slapp behöva vara i skolan och plugga idag
    Men eftersom jag inte ska gå tillbaka till mitt gamla liv så krävs det att fullfölja alla mål
    så grattis nathalie , ännu en dag i plåga!
 (Jag vet jag är lat .. men jag orkar inte)
har ingenting att säga om gårdagen eftersom ingenting blev gjort
idag ska jag iallafall gå i skolan och sen bara hem och chilla
antar att det blir och träffa någon också
och blablabla det var min dag
hatar att blogga på mornarna för det är som tråkigast då..
man har absolut inget och berätta förutom vad man drömt kanske ?
Men mina kära vänner vill att jag ska blogga, & jag tycker bara det är kul att blogga
 så jag fortsätter med de.. uppdaterar lite senare
nu ska jag öppna en lucka i min julkalender !
puss på er

 låten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0