4 december

 Och jag e superstressad ska slänga i mig mat och dra till stan och träffa Felicia den fina en stund.
iallafall igår så fikade jag med lina på stan och efter det kom Linnea,felicia och elin
så va med dom ett tag haha och linnea älskar verkligen snö så hon försökte mula oss hela tiden typ .. efterbliven
eller allmänt söt haha iallafall vi va ett bra tag och de va en grym kväll med brudarna
iallafall sen drog jag bara hem och tog de lugnt och idag drog jag med mig erika in till stan
för och shoppa kom hem med tre stringtrosor , ett nagellack och ett par strumpbyxor ..
så sjukt irriterrad på min släkt också att dom lägger sig i precis allting ..
Iallafall blir och spendera kvällen med felicia , förlåt om jag inte hinner med fler inlägg e superstressad

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0