7 december och jag börjar bli ännu mer stressad..

Exakt.. Jag känner att jag tappar det hära med bloggen och lite vilket helt enkelt beror på
att jag är rätt stressad och vill göra saker rätt för mig själv
i tidigare inlägg har jag skrivit om hur dåligt jag mådde förr och allting sådantdära.
det har sina anledningar kan man ju säga
men nu har jag kommit ifrån det dära och känner att jag behöver fylla alla tomrum
som sitter inom mig och fryser till is
och har därför inte riktigt haft tid till att blogga eller något.
måste även sköta skolarbetet osv.. exakt för att göra mina föräldrar lyckliga
känns det som och jag hatar när mina föräldrar e ledsna/besvikna på mig
har hänt allt för många gånger att jag bara skitit i skolan och visst kalla mig vad ni vill
jag orkar inte ens bry mig , För när man är i skolan måste man tänka framtid
vad vill man bli ? vill man vara en sån som inte tjänar några pengar alls
eller tillexempel en sådan som inte kan ta hand om sina barn ?
som mina föräldrar, jag blev fosterhemsplacerad redan i tolvårsåldern
och inte pågrund av något JAG gjort
utan att mina föräldrar inte kunde ta hand om mig och inte uppfostrat mig rätt
och min personliga åsikt är att varför skaffa barn om man sedan inte tar hand om dom.
ni kanske inte ser det men det händer allt för ofta både i sverige och i andra länder
jag tycker det är förjävligt för varenda människa här på jorden har rättig mänsklighet
att få känna sig värdefull och leva i rätt miljö.
iallafall va superstressad igår.. och jättetrött
jag va hos mitt kusinbarn lilla loan en stund och lekte med han..
han e ju bara fööör gullig ..
idag har jag möte på bup och antar att jag ska gå på bio med ansa ikväll ..
har musik nu .. simma lugnt där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0