8 december.. och jag e allmänt irriterad

 Vaknade upp imorse och snabbt insåg vilken panik jag hade igår kväll.
Dels för att jag hade sett en gripande film och dels för annat
Iallafall Jag och ansa åkte in till stan köpte godis till bion
och sen såg vi på "Hämnden" Med persbrandt min personliga favorit haha!
Efter bion läste jag mina sms då hade jag fått av ett nummer som jag inte kände igen.
Och frågade vem de va, personen bakom skärmen satt och drev mig till vansinne
Och i första hand att han som han utspelade sig att vara fått mitt nummer av en vän till mig
som hette "Isabelle" jag har bara en kompis med namnet
Izabelle och det vet säkert många vem det är men skitsamma
iallafall av personliga skäl får inte mitt nummer spridas ut på nätet
eftersom jag själv valt att ha numret till dom jag bara känner och har kontakt med.
men nu orkar jag inte lägga mer energi på det
är förjävligt trött och ändå pallrade jag mig till skolan imorse
har hitills haft två lektioner ska snart ha bild min tredje
och som jag skrivit i tidigare inlägg så fyller min mamma imorgon år..
så åker till henne ikväll och hjälper henne och städa duktig flicka som jag är


En otroligt bra men även gripande film ..
jag kan lova att mina tårar rann i slutet
Rekomenderar verkligen filmen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0