9 December, världens bästa dag!

Idag för femtio år sen föddes världens bästa mamma
inte vilken mamma som helst utan just min mamma.
Min mamma och jag har bråkat ett antal gånger som ni säkert också har sett.
Men det betyder ingenting, utan mitt band till min mamma är väldigt stark
och ingen kan klippa isär det bandet vi har tillsammans.
men som jag bara vill säga är till dig nu mamma.
Jag älskar dig oerhört mycket, hade aldrig kommit såhär långt i livet
om jag inte hade haft dig kvar
så jag e glad att du överlevde 
vet inte vad jag hade gjort utan dig idag
vet faktiskt inte om jag hade orkat leva ett liv utan dig.
Alla stunder som har varit bra som vi har haft tillsammans
det är något värt att minnas.
Dom stunderna kan jag spela upp som videos i mitt huvud 
och varje gång jag tänker på hur roligt vi haft åt saker och ting.
då ler jag för jag vet att vi kommer klara det här tillsammans
det är inget jag bara säger just för att det är din födelsedag 
utan det är så 
Och även om jag ibland har sagt saker som inte har varit riktigt bra
så vet du att jag inte menar det mamma.
men iallafall ett stort grattis på femtioårsdagen
du är värd allt och så mycket mer.
så jag hoppas du får en klockren dag och har kul.
bara för att du är femtio är du inte gammal
för du ser inte ut som femtio det ska du veta
det skiljer många år mellan dig och pappa.
men men jag hoppas du blir glad för presenten och att du får en bra dag
för det är du värd , världens bästa mamma!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0