Dag 1 - om mig

Jag heter Nathalie adriana bunjaku , det är mitt fullständiga namn om man lägger till mammas "ottosson" också
Jag är femton år , fyller sexton den 15 februari
Jag bor i en stad som heter västervik ligger nära norrköping och ganska nära stockholm.
min pappa bor i partille, brukar åka dit över loven och sådär
har även fyra syskon, det är mina riktiga.
resten e bara låtsas
Jag äter mediciner, pga att jag inte sover och har sån stark ångest
Min bästa kompis heter linnea och vi har varit bästa kompisar i över ett år.
Jag är väldigt snäll , men om någon gör mig irriterad kan jag verkligen bli jättearg
annars e jag hur snäll som helst
tyvär så röker jag, men har lovat mig själv att sluta till nyår så det blir mitt "nyårslöfte"
Jag älskar klackskor & nagellack, fullständigt galen är jag i det
Min favoritfärg e rosa, och jag älskar gymnastik och styrketräning
förr spelade jag fotboll, men pga mina leder så slutade jag.
ska förmodligen börja med det igen
och jag älskar att shoppa, eller bara umgås med vännerna och mysa
är ingen direkt partyprisse men om det är fest någon gång
kan jag bli väldigt livad om vi säger så..
Jag är inte helsvensk jag är delvis kosovoalban
men jag tar mig som en hel kosovoalban för pappa är ifrån kosovo
Ja det var väll allt om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0