Dag 2 - om mina drömmar

Hum , vet inte riktigt vart jag ska börja.
har aldrig drömt om att bli någon annan eller att vara någon annan än mig själv
men visst har jag haft drömmar, som att tillexempel bli tillsammans med snygga skådespelare
eller haft drömmar som har att göra med vad jag vill bli när jag blir vuxen..
har funderat lite på det där när jag va runt 11-12 årsåldern ville jag blir frisör
nu har jag helt enkelt ändrat mig och tänker gå samhäll och bli advokat
anledningen till att jag vill bli advokat är att dom e så grymma!
dom vågar verkligen stå upp för sig själva, (man tjänar rätt bra också hehe) som advokat
men framför allt vill jag sätta alla idioter som hör inne bakom galler på plats
det händer allt för mycket och ingen vet vart världen e påväg

så det är väll mest det jag drömmer om just nu, en riktigt söt advokat va ?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0