Dag 5 - Vad är kärlek?

Glömde ju och ta dag 4 igår så jag tar både och idag..

Iallafall kärlek kan vara olika, man kan ha en kärlek till många personer fast på olika sätt.
Man kan tillexempel ha en kärlek till sitt husdjur , eller kärlek till sin pojkvän eller en vänskapskärlek.
så det är lite svårt det där men iallafall jag har varit så att säga riktigt kär två gånger.
i somras smsade jag och en kille som jag inte träffat.
men alla bitar fall på plats och jag bestämde mig för att ge kärleken en chans
och jag åkte och träffade honom och vi var tillsammans i ungefär två månader eller något kommer inte riktigt ihåg
men isomras mådde jag mycket sämre än vad jag gör idag, och det är faktiskt tack vare den här killen som jag har ork att fortsätta leva, han fick mig upp på fötter igen och det är tack vare han att jag tog tag i mitt liv
och förändrades, Jag gick ifrån att "festa röka och skolka" till att faktiskt sköta skolan, dricker nästan aldrig och tyvär så röker jag men jag försöker ju faktiskt sluta, jag hade nog aldrig vart så kär i alla mina år
men i ett förhållande måste man kunna lita på varandra, och vara trogen det är det viktigaste.
jag hatar verkligen folk som e otrogna, tycker synd om den andra partnern som blir så blåst
hur fan kan man ens komma på att såra en annan människa så mycket?
nej fyfan alltså
, om du ska ha ett förhållande med någon håll dig till den och inte till någon annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0