En stark saknad och hoppet om att vi kommer ses snart igen♥


Det har gått ett och ett halvt år
ändå river smärtan inom mig
smärtan som kom då gud behövde dig mer där uppe än någon annan
Det känns helt meningslöst och försöka leva ett verkligt liv nu utan dig
det är så svårt så tungt här på jorden utan din närhet
ännu en dag sitter jag här med hopp och väntar på din ankomst
Ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv
Du var den som fick mig att förstå Att livet är värt att leva, fastän du inte är här med mig.
Jag saknar dig, det känns som en bit fattas inom mig
Då jag tänker på dig och dagarna är långa
Så är det ändå målen i livet man måste fånga
Jag kommer aldrig glömma dig, för mig var du min livslina och livsglädje.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0