ett brustet hjärta


Det förflutna äter inom mig & det suddas aldrig riktigt bort
Dom stunderna vi faktiskt hade tillsammans var nog dom lyckligaste stunderna i mitt liv
men jag kan inte vara ärlig mot mig själv, det var du som fick mig att gråta dom där tusen tårarna
bara för att du behövde sänka någon annan & du satte mig i en djup ångest bland massa skuldkänslor
som jag inte hade haft idag om det inte hade varit för dig
allting du har gjort är att sätta mig i ett hav bland ångest och djupa skuldkänslor
du klev rakt in i mitt liv från en början till ett slut och du trampade isär mitt hjärta
det jag känner för dig idag är ingenting imot vad jag kände för dig när det var du&jag
du bara klagade hela tiden och jag gjorde allting för att rätta mig efter dig och försöka bli den du verkligen velat ha i hela ditt liv
Men du sumpade chansen själv
du gick ifrån mig förlängesen och du fick mig att gråta hejdlöst både inom och utombords
det är bland de värsta som hänt i mitt liv
hur du bara lämnade mig gång på gång , och sedan ville träffas bara för att du kunde kalla mig din
fast nu när jag tänker efter så är det ganska skrattretande att jag lät dig hålla på och hur du ställde massa krav på mig som du sedan sket i att jag rättade mig efter dig
du ville ha en helt perfekt människa Och du lär fortfarande vilja ha det
men du grabben ingen människa e perfekt så jag hoppas verkligen att du tänker efter när det gäller nästa brud
tycker varken gott eller ont om dig längre
man kan inte säga någonting om dig förutom att du krossar ens hjärta och sedan bara skiter i vad du gjort.
lev du nu med dina skuldkänslor för det är dags att lämna det här bakom sig och gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0