frågor ohså

1.Ditt namn? Nathalie Adriana bunjaku
2. Exakt ålder? 15 snart 16
3. Vart bor du? Västervik /partille
4. Bor tillsammans med? -
5. Husdjur?  noway.
6. Färg på ditt hus? rött och vitt
7. När är du född? 1995 15 februari
8. Klass?
9. Vilket år tar du studenten? när man går ut gymnasiet väl?
10. Något jobb? nej skola
11. När ska du sova ikväll? när jag tagit min kvällscigg
13. Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit? Mat
17. Dagens klädsel? Underkläder, Linne, Stor tröja från gina tricot, och tights
20. Dagens roligaste? dagen e inte slut än
21. Har du många vänner? nej, jag har dom vänner jag behöver
22. Hur många har du kysst? räknar inte precis
23. Vem kramade du senast? Nina

24. Hur många vill du ha sex med? haha, jag sitter inte precis och räknar alla jag vill ha sex med
25. Hur många har varit otrogna mot dig? inte någon vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? nicklas
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? jag vet inte , glömde den hemma idag


FAVORIT:

31. Film? "dear john" och "the last song"
32. Låt? finns många låtar
33. Mat?  makaroner och köttbullar
34. Dryck? Cola och rödfanta
37. Stad? Göteborg
38. Land? Kosovo
39. Ämne i skolan? SO
40. År? huh?


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Mamma
42. Personen du kysste? ante
43. Gången du spydde? snart ett år sen, men inte långt ifrån att jag gjort de
44. Gången du grät? iförrgår
45. Pizzan du åt? äter inte pizza, bara kebabrulle
46. Gången du var i göteborg? typ för en månad sen, pappa bor ju där
47. Gången du var i stockholm? haha någon dag sen  
48. Gången du var full? har inte blivit full, blir inte så full när jag dricker, ganska svårt för de..
49: Gången du var hög? -
50: Personen som såg dig gråta? Nina

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? Datorspel
55. Singel eller upptagen? Både och har för - nack delar
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? haha
59. Big brother eller paradise hotel? paradise hotel isåfall
60. Svart hår eller blont? blondt, men svart e inte heller så farligt.

61. Blåa ögon eller bruna? Bruna, men blåa e också fint
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Båda, fast mest göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? Ganska många faktiskt, orkar inte säga alla, men ni som känner mig ganska mycket väl vet att jag älskar er
71. Personer du hatar? Hatar ingen person, däremot kan jag bli irriterad på någon, men hata är väll och ta i
72. Personer som sagt jag älskar dig? dom jag har sagt de till?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? haha, e inte så mycket för sånt, men har hänt
74. Glassar du ätit på en dag? 8
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? har faktiskt inte varit på några detta år :o
76. Gånger du haft minnesluckor? har hänt 
77. Piercingar har du?  Öron, Tungan , naveln
78. Personer du saknar just nu? Nicklas, jag tycker han ska komma hem nu
79. Gånger ditt hjärta brustit? allt för många gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Det vet man aldrig
81. Ska du träffa imorgon? Ansa
82. Sjöng du senast för? Johanna
83. Hade du senast en msnkonversation med? någon random
84. Spelade du tv-spel med senast? Spelar inte tvspel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? det låter inte vettigt, så ingen
87. Förtjänar att dö? - Ingen, alla förtjänar att leva
89. Vill du sova brevid inatt? ingen

VAD:
90. Gör dig glad? Vänner och familjen ibland
91. Gör dig ledsen? familjen och annat
92. Vad vill du helst göra nu? sova
93. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
94. Vill du ha nu? vill ha och vill ha, e inte precis sån person.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? haha, de undrar alla också. jag vet inte ens
96. Längtar du till? Jullovet
97. Tycker du om dina betyg? Har inte fått betygen än men dom e nog bättre iår
98. Ångrar du i ditt liv? massor
99. Är det bästa som har hänt dig? vetinte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0