frågor ohså..

SEX & HÅNGEL


1. Vem sov du med senast? - min lisebergskanin
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - no one.
3. Vem pussade du senast? - Loan
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - ojoj.. haha ante
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - haha har jag inte gjort på några år så
6. Har du haf oskyddat sex? - utan kondom ja men jag äter ju ppiller:D
7. Vem sög du senast av? - haha ..
8. Hur ofta strular du? - när jag har någon som jag vill strula med antagligen ? 
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - haha ingen komentar
10. Vem var den första personen du strulade med? - kommer inte ens ihåg det.

KÄRLEK


10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - A - E
11. Hur många har du varit tillsammans med? - brukar inte räkna, för att sedan kunna skryta om de
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Ante
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - nej
14. Hur länge har ni varit tillsammans? -
15. Sötaste paret? - istort sett så är alla mina vänner singlar just nu
16. Hur ser din drömpartner ut? - ingen aning
17. Hur ska din drömpartner vara? - godhjärtad iallafall
18. Hur många gånger har du varit kär? - 2
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 2 ggr
20. Vem var din första riktiga kärlek? - haha albin tror jag han hette


DÅLIGA TIDER


21. Har du druckit alkohol? - ja
22. Röker du? - haha ja men försöker sluta
23.  Snusar du? - nej
24. Har du rökt på / knarkat? - ingen komentar
25. Hur ofta festar du? - inte ofta faktiskt, bara när det är födelsedagar , nyår osv. :D
26. Vad gillar du att dricka? - cider och vodka
27. Har du skurit dig? - ja
28. Har du bra självförtroende? - ja
29. Hur mår du egentligen? - bra just nu
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - ett antal gånger haha



DÖD/LIV


31. Har du varit på begravning? - Ja
32. Isåfall, vilka ? - Min morfars och fler
33. Har någon nära dig dött? - Ja
34. Hur vill du dö? - Smärtfritt
35. Vill du dö? - Nej
36. Har du någon gång varit på dop? - Ja
37. Isåfall, vilka? - Mina kusiners osv.
38. Gillar du livet? - jadå
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - haha vetinte
40. Vill du ha barn, och hur många? - Jadå , två räcker


DU


41. Vart bor du? - Västervik och i partille på loven haha
42. Vart går du i skola? - Västervik
43. Är du smal eller tjock? - Normal
44. Är du snygg? - tycker jag inte
45. Är du nöjd med ditt utseende? - nej
46. Vad gillar du mest med dig själv? - finns nog något
47. Och vad vill du ändra på? - en hel del
48. Vad heter du? - Nathalie
49. Gillar du ditt namn? det är väll fint
50. Vad gör du på fritiden? - Umgås med vänner osv..

 
FAVORIT

51. Mat: kebabrulle
52. Dricka: Cola
53. Färg: Rosa
54. Musik: allt möjligt 
55. Låt: Without me
56. Veckodag: fredag
57. Sport: Fotboll & Cheerleding räknas väll ?
58. Godis: Surt och salt och choklad
59: Artist/band: Eminem
60: skådespelare/skådespelerska: Ingen aning faktiskt..

SKOLA / ARBETE


61. Går du i skolan? - Ja
62. Trivs du? - Ja
63. Favoritämnen? - Engelska
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Matte, Ett big NO NO
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - haha ..
66. Vart har du praoat? - Dagis osv
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Nope
68. Vad vill du jobba som? - Frisör
69. Varför? - Ingen aning
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - ingen komentar
FAMILJ


71. Vad heter din mamma? - Annelia
72. Vad heter din pappa? - Agim
73. Vad heter dina syskon? - `Stophe , Ellie, Gzim och Elloz
74. Är dina föräldrar skilda? - ja
75.  Vad heter dina mor och far föräldrar? - dom är döda så det spelar ingen stor roll
76. trivs du hemma? - ja
77. Om inte, varför? -
78. Hur är din familj? - hajkon tajkon
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Verkligen inte
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Ganska mycket

ANTINGEN ELLER


81. Sommar eller vinter? - Sommar och på vintern för då fyller jag år (a)
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini , eller boratdräkt så sjukt sexigt ju ? HAHA!
83. Rosa eller blått? - Rosa
84. Öl eller cider? - Cider
85. Vin eller sprit? - Sprit
86. Bada eller sola? - Båda
87. Chatroulette eller omegle?- chatroulette
88. Fjortis eller emo? - vem bryr sig? man får väll vara vem man vill och se ut hur man vill
89. John Mayer eller Johnny Cash? - ingen
90. Pop eller rock? - PoP



RANDOM


91. Skostorlek? - 36/37
92. Längd? - 157
93. Gillar du bananer? - vilka bananer?
94. Leker du gärna häst? - haha jaaarååå hela dagarna lång
95. Vad heter dina bästa kompisar? - Nina
96. Hatar du någon? oja!
97. Vad köpte du senast? cigg
98. Vad åt du senast? knäckebröd
99. Är det många i din skola som gillar dig? haha inte vet väll jag? jag bryr mig inte heller, dom får tycka vad dom vill inte mina problem
100. Sista frågan; Är du rasist? ajo tjena, Jag är dock inte svensk , så nej jag är INTE rasist:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0