Guldklimpen


Alexander söderling
Vet inte vart jag ska börja.
du klev in i mitt hjärta och tog den största platsen
och den platsen finns fortfarande kvar
du fick mig att tänka som en helt annan person
och idag har jag uppnått och kunnat följa det livet
både du och jag drömde om
du är en helt underbar kille
som förtjänar det bästa man kan få
det är tack vare dig att jag står på benen idag
även fast jag önskade något helt annat.
men jag är tacksam att jag valde att tro på dig.
för är det någon man kan lita på så är det dig
här är den sötaste killen som gud skapat.
så underbar och fantastisk full av glädje
man kan aldrig påstå att man har haft det tråkigt med dig.
du ska bara veta att du har den största platsen i mitt hjärta.
och jag älskar dig fortfarande dig med hela mitt hjärta.
det spelar ingen roll vem du älskar
du fick mig till att bli den personen jag är idag
Du är mer än vacker, på alla vis.
När jag inte orkade längre
så släppte jag bara taget och då kom denna killen och tog mig i famn.
När jag skriver om dig
Så är det nått från Mina ögon som rinner
Jag tror det är tårarna som
Säger att kärleken aldrig försvinner
När mitt hjärta just nu behöver ditt
jag vet att vi fortfarande tillhör varandra
och alla gånger som vi skrattat tillsammans
och gråtit tillsammans det är något värt att minnas.
Du är den första jag tänker på när jag vaknar
och den sista jag tänker på innan jag somnar.
Jag sparar dig till slutet, för du är så bra , helt enkelt bäst
Ibland tror jag mig kunna leva utan dig. Liksom att jag klarar mig bättre ensam, utan att behöva tänka på att jag kan såra dig med mina handlingar och ord. Ibland tror jag mig kunna stå bättre på mina egna ben, utan att du håller i mig. Ibland tror jag mig kunna somna utan din livs levande kropp vid min sida. Ibland tror jag mig kunna leva utan dig
Men jag kommer alltid på att jag har fel.
För jag klarar mig inte utan din luft
Jag klarar mig inte utan dig
Du är min livsglöd,livsglädje,livslina och luften jag andas.
du är min drog,
jag kommer aldrig sluta älska dig Alexander söderling








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0