hohohoho

HAHA helt seriöst jag har fått vettlös-sjukan och jag menar det
 dom i min familj undrar om jag har damp eller något
har väll en liten snutt av det med jag har ju alla diagnoser som finns
Adhdsjukan , Bögsjukan , Citronsjukan , Draavsnoppenpåkillarsjukan ,Elaksjukan
Falukorvssjukan, Grissjukan, Hudsjukan, Igelkottsschnöffselsischnöffs sjukan
och sen orkar jag inte mer..
jo föresten jag har även KUKSJUKAN!  och mina vänner har börjat påpeka att jag e kåt jämt och ständigt h3h3 sniggly puppy kins !


haha seriöst .. jag är nog pattlis och rumpkungen !

Kommentarer
Postat av: Sveindina

Great Site thanks

2011-03-12 @ 22:53:29
URL: http://sveindina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0