Min bästa vän



det är med stolthet som jag visar upp min allra bästa vän linnea tyrebrant.
helt allvarligt, vad hade jag varit utan dig bästa?
Det hade helt ärligt inte funkat.
Det finns ingen som hjälpt mig igenom så mycket som du,
ingen som vetat så mycket om mig som du gör.

Det finns en ängel för varenda en , men jag har den bästa av alla
det är tack vare dig att jag fortfarande kan vakna varje morgon med ett stort leende på läpparna.
Linnea och nathalie har det varit genom alla tider och så kommer det alltid förbli
Vi har kommit så långt tillsammans här i livet, Jag hade aldrig kommit såhär långt utan dig
Det är alltid du som finns där på plats och tröstar en när man känner sig som mest nere.
Helt ärligt talat utan dig hade jag bara varit en av miljoner på jorden.
men du fick mig att förstå att livet har en mening att de finns något värdefullt med allting man gör
Du gör helt enkelt mina dagar värda att leva, det räcker med minsta lilla du kan få mig att skratta åt allt
Vi kan ha vissa dagar då vi bara helt enkelt inte orkar med att ens titta på varandra, men tills slut börjar vi alltid skratta för vi delar både början och slut
Utan dig hade inte mitt liv varit detsamma som nu
Bästa vän, tvillingsjäl , syster , min livslina ♥

Nathalie och Linnea igenom allt no matter what!

Kommentarer
Postat av: malin

mina gratis sms är slut, dom tog slut igår, därför jag inte kan svara, så du inte tror jag dissar<3

2010-12-30 @ 14:32:00
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0