Nagellack


Att ha snygga och fräscha naglar e något alla tjejer vill ha.
jag själv kan inte gå runt med mina naglar och ogjorda.
vet att det finns massor av salonger och sådant
där dom gör naglarna snyggare, men istället för att betala massor av pengar.
så går det att fixa och sköta sina naglar helt själv.
man måste vara jättenoga med hygien och händer e något man använder hela tiden
för att få snygga och långa naglar krävs det att inte bita på naglarna
jag har jättelätt för att få långa naglar, man måste fila till dom och tvätta sig under naglarna
och runt nagelbanden, jag brukar oftast göra manikyr.
men det gör jag helt själv med någon fin färg, jag som sagt älskar verkligen nagellack så köper hela tiden
det när jag får mitt barnbidrag..
mitt tips till er läsare, är att spara på naglarna , och vårda dom under en tid
fila är ett måste, först brukar jag använda genomskinligt nagellack under och sedan ta någon färg.
bara på tippen av nageln och göra ett streck , sedan brukar jag ännu en gång ta det genomskinliga och stryka över naglarna , det är snyggt och faktiskt ha vilken färg som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0