Örongodis !♥

     Jag själv känner mig lite allmänt nere nu så då går denna musiken på full volym..
Nickelback – If Today Was Your Last Day
Patrik Isaksson – Hos Dig Är Jag Underbar
Eminem – Just Lose It
Miley Cyrus – When I Look At You
Eminem – Not Afraid - Explicit Version
Eminem – Business
Nelly – Just A Dream - Main
2Pac – Ghetto Gospel
2Pac – Soldier Like Me
Eminem – Soldier
Linkin Park – In The End
Eminem – Without Me
Eminem – No Love
Eminem – Lose Yourself - Soundtrack Version (Explicit)

Jag avgudar den här killen
hans röst är helt gudomlig helt seriöst den bästa artisten i genom tiderna.
Hans musik får en att känna sig starkare i vissa tillfällen
Marshall mathers


Kommentarer
Postat av: Mikalkornelia

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-03-28 @ 15:30:20
URL: http://mikalkornelia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0