svar på frågor


Frågestunden höll inte länge men en del ställde frågor och även från annat håll
så här får ni som frågat , svar på frågorna nu !









Agnes" : Jag tycker du är en supergo tjej , och jättegullig .. synd att vi inte umgås ofta bara :D

"Matilda": Jag vet inte vart jag ska börja gumman , jag älskar dig obeskrivligt mycket och de vet du!

"anonym" : haha ja jag har sugit av någon nån gång 

"elmo" : hm om jag hade fått 40 000 kronor att resa för hade jag lätt rest till kroatien !

"Dear diary" : nej jag skriver inte dagbok, gjorde de för mindre än ett år sen men jag brände upp den eftersom att någon hela tiden ville försöka få tag på den och läsa den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0