trött.. försöker pigga upp mig lite

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - hell yeah
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jadå ,kan nog hända
hur många har du varit kär i? - 2 fortfarande
är du kär just nu? -  jag vet inte :(

- Tio frågor om dig själv
namn? - Nathalie
när fyller du år? - 15 februari
några piercingar? -  tungan och naveln
vad har du på dig just nu? tights från newyorker,linne från gina, och munkjacka från gina

vilken årstid är bäst? - sommarn, fast vintern också liiiite
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att få sova till klockan fyra på eftermiddagen och sen ta en cigg
vad tycker du mest om hos dig själv? - min humor
vad är du bra på?  gymnastik
vem älskar du mest på denna jorden - Mamma och pappa

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Linnea
-vem är den roligaste av dina vänner? -  alla
vem är snyggast av dina vänner? - alla
vem är den du helst har filmkväll med? - nina
vem av dina vänner är mest "evil"? - haha hm, svårt Linnea och nina e dumma båda två:(


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min pappa mamma och lillebror
har du bra kontakt med båda dina förädrar?  jadå
vem är farligast i din familj? min storebror, speciellt när han e full  
vem ser roligast ut i din familj? - min syster
vem är coolast? - jag ofc ?
har ni något husdjur?  nej
vem har du mest gemensamt med? - min lillasyster
vem står för underhållningen? - min storebror
vem sover du oftast med? - själv
roligaste kvällen med familjemedlem? - haha jag vetinte

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - sovit
har du varit glad idag? - ja
har du varit ledsen idag? - neeej
har du gjort något bra idag? - jadå
vad ska du göra nu? - fortsätter me dom här frågorna
har du gjort något dåligt idag? - nej
vad har du ätit idag? - frukost
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - jaaaaaaaaaaaaaa! :(
vad händer imon? -  jag har studiedag , så ska gå och handla julklappar med johanna
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? -  är i skolan nu , jag e så duktig


- ANNAT
Hur mår du just nu? - allmänt bra om vi ska säga, förutom att jag e trött
Har du piercat dig? -  ja
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 08:29
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - nicklas
Vem ringde du senast? -  nicklas
Vem sms:a till dig senast? - josefine wingård
Vem sms:a du till senast? - josefine wingård

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 1 dag sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - en månad sen

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej?
Har du sminkat dig idag? - nej?

- MUSIK
Lyssnar du på musik  just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband? -  har inget
Vad gillar du för musik? -  allt.. mitt käraste örongodis

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej


Använder du ögonskugga? - ibland

Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - ibland
Andänder du mousse?  - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ja
Använder du brunkräm? - foundation med andra ord, ibland
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? -  uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? -  plattar
Duschar du varje dag? - varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej ahaha

KÄRLEK
Är du kär just nu? - vet inte




Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? -  kan vara
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vetinte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nejj HAHA
Vem sov du senast bredvid? - ingen
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -  .....
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? -  nej
När fick du din första kyss? -   6års grupp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - hur fan ska jag veta
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - neeej ahaha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - vene
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? -  olika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0