Trötter

Ska berätta lite om mina planer för idag.
E så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
den sista utvägen för mig blev skolan
där får jag vara irriterad och sur utan att någon tjatar.
där får jag vara ledsen och besviken.
där får jag vara trött och kan komma med egna förslag
med hur vi kan göra dagen bättre på något sätt.
det känns ju iofs, ganska bra att mina lärare tar mig på allvar.
som sagt det finns mycket ni inte vet om mig.
Jag äter tabletter som Stratera & mirtazapin.
Strateran ska få mig att varva ner på kvällarna för att sedan få en total sömn på natten
så jag orkar att gå i skolan och mycket annat.
Mirtazapinen ska få bort min ångest och mina "agrissioner" utöver allt.
den ska helt enkelt få mig att känna mig bättre.
om det är någon som undrar mer kan ni skriva till mig privat.
iallafall.
jag har BUP-möte sen

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0