Woho , toppenhumör

  Har rejäla humörssvängningar kan man säga.
haha är på världens bästa humör.
vet inte varför men just nu skulle vem som helst få mig att må så jävla bra.
kan och ha med och göra att jag faktiskt e så trött på mitt liv
och folk runt omkring mig att jag till slut kan skratta åt det.
hade möte med min soc förut , och jag sa att fler har problem med mitt liv
än vad jag själv har, hon skratta och sa att det faktiskt stämde.
Känner hur mitt liv börjar gå i dom rätta spårena.
även att jag har mått / mår jävligt dåligt.
pågrund av att jag själv valde och ha ett förhållande med en kille
som faktiskt tryckte ner mig och berätta för mig hur värdelös jag var.
Jag har insett idag hur mycket han faktiskt förstörde
och hur illa han gjorde mig sånna människor har jag haft nog med i mitt liv
har faktiskt dom som också e bra för mig , får mig att må bra.
om jag ska vara helt ärlig så saknar jag vänskapen med min bästavän linnea.
vi har börjat tappa varandra mer och mer och några gånger har vi bråkat rejält,
ingen vet ens varför vi har bråkat utan anledning det fanns helt enkelt inget vettigt och bråka om.
Vet att hon läser min blogg , och jag vill att hon ska veta
att jag till 100 % faktiskt saknar henne om det är någon jag verkligen saknar.
Sommaren- 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0