19 juni♥

Imorse vaknade jag & linnea av att , låtsasmamma kom in och väckte oss vid åtta,
guess why ? .. haha linnea skulle sommarjobba , och eftersom hon sov hos mig skulle jag hjälpa henne.
gick ju så bra också vi gick typ tre dörrar , och en surkärring öppnade & fyfan att inte ens vuxna gamla åldringar kan vara lite trevliga i käften , att dom ska vara så sura , dom ska bara va glada att ungdomar tar sitt ansvar och ser till att fixa ett sommarjobb istället för och sitta och supa hela sommarlovet, så där blir jag arg !
iallafall så slängde vi tidningarna eftersom vi inte orkade mer, och la oss på gräsmattan efter gick vi hem till linnea blev att ta de lugnt där , mötte upp melina och vi gick till mcdonalds och köpte mcflurry daim med kolasås
sen gick vi till hemköpstaket där jag och linnea hade allmänt kul gick ner och köpte nappar (haha) och kastade på folk ifrån taket och ner på gatorna där dom gick , linnea träffade nästan alla folk som gick förbi i pannan och i huvudet överallt , och en hund i skallen träffade jag ,stackarna som fick lida för att vi skulle roa oss med något nöje haha iallafall åkte hem sen , mår riktigt illa nu man kan ju gissa varför haha.. ha en bra kväll allihopa
ska bara ta de lilla lugna :)



dagens bilder, Jag & linnea har roat oss väldigt mycket idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0