3 Juni ♥

 Tjubrish ,
bilden är typ några månader gammal men jag antar att mitt utseende still alive,
inte bloggat på ett tag nu (någon dag) hehe beror nog på min ork & att jag haft fullt upp.
 Men iallafall finns inte mycket att säga om gårdagen , träffades rasmus lite och vi låg och stekte i stadsparken
senare träffade jag albert,dennis och pruesse & efter det så blev det att åka hem till min mamma och äta,
& efter det så var jag lite med dom igen & sen åkte jag hem ,
Om vi ska snacka om idag så gick jag upp betydligt tidigare pågrund av att jag skulle iväg med min nya klass
 Vi tog bussen till ankarsum mitt fina sällskap blev johanna då , Måste säga att jag var skakis & jag hatar
havet pga, olika saker , Men de var verkligen kul att paddla speciellt med rätt sällskap också ,
de kom grenar och vi åkte igenom en ström haha jag va så tönt och la mig ner i kanoten ,
 orkar inte berätta mer om dagen , Imorgon blir det att umgås med min sötaste assistent som nu ska flytta
men det blir nog bra för henne hoppas jag , En överaskning till henne i morgon ! / Nathaliiekrauss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0