aaarg

 Drar till med någon bild på konstiga mig. 
Ja idag känns "allt konstigt" inte orkat blogga på två dagar pga, mitt psykiska måående och annat skit som ligger och stör & nu ska jag ha en föreläsning om snacka skit känns det som

Jag är så jävla trött på en falsk person som aldrig kan stänga igen käften som all skit kommer ifrån & inte fan blir det bättre av att man försöker hålla sig lugn och sansad , frestelsen om att slå av huvudet av fittungen blir ännu värre & jag menar det här nu fyfan va trött man blir på och få höra massa skit hela tiden
folk som fittar sig kan bara dra sig själva baklänges e så Jävla fucking trött på er två om ni bara kunde stänga igen käften så hade jag aldrig behövt ha sånthär jävla ordförråd , att sitta och kaxa bakom en skärm e ni grymt bra på , mycket snack och lite verkstad här men mig kör ni inte med och det vet nog dom som känner mig så jävla väl, visst jag har adhd ? och det gör saken ÄNNU värre, men kalla mig inte adhd-barn snälla jag har väll högre iq än er två pajas som bara går runt och sprider en jävla massa skit & att det måste bli såhär jävla stort,
ja det blir ju vad man gör det till själv faktiskt , de va inte jag som startade den här skiten som sagt
 ni två som e så jävla stora i käften kan väll öppna eran big box och få ut något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0