hihihihi

som sagt går inte i skolan idag,  det är en dag som jag helt enkelt bara inte orkar med just nu .
men får se om jag orkar gå på skolavslutningen i morgon , som sagt tror att de blir bättre
för i morgon har jag en fin dag som väntar med mina bestfriends nathalie & linnea dom som alltid får mig på humör , men iallafall om vi ska gå rak på sak nu ska jag åka in till stan och köpa ett telia kort hehehehe
haft halebop förut men tycker inte om skiten längre får se om jag nöjer mig med telia , kommer få ett nummer
och dom som jag har kontakt med och dom som vill ha kontakt med mig kommer få mitt nummer,
annars e det bara och skita på sig , för jag tänker inte slösa min tid på onödiga människor som bara tycker illa om en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0