It's raining man hallelulijah


Skriver om gårdagen lite kort , Bellabus ringde mig och frågade om jag kunde möta henne så det gjorde jag
sedan gick vi upp till coop & hade lite smått där mötte även hannes & august där dom va rätt så osociala
så när bella snackat med jesper så skjutsade hon mig i en kundvagn ungefär hälften av vägen till corner
där vi skulle möta jesper & hans två kampanjoner , (haha)
Bella sprang sicksack med världen så jag har ju haft mitt nöje med karuseller i år nu behöver jag inte gå på liseberg på typ ett år igen (HAHA!) skämt där, aja sen så satt vi där inne och hade tråkigt.
wictor underhöll mig för det mesta via telefon & dom andra hade damp
Jag jesper och bella hade seriöst slagsmål dom slogs, och jag bet bella och bella bet mig .
Sen så hoppade vi i vattenpölar och la oss i dom osv när vi gick hem sjöng vi även på its raining men eller ja sjöng vi skrek, FAN VAD JAG ÄLSKAR REGN & MIN ÄLSKADE FLICKA IZABELLE THÖRNER !
 kolla in hennes blogg :
www.iizabelleduvet.blogg.se  extremt finaste bloggen man sett.

Kommentarer
Postat av: izabelle

hahah så jävla fin dag alltså!

LOVEUUUUUUUUU i sommar ska vi köra gärnet hahah :D

btw bara så du vet, min mobil är helt jävla fuckedup, får tomma sms av dig :s

aja puss§

2010-06-14 @ 19:41:00
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0