Kvällbloggar om dagen cya babes

Tjubrish , här kommer min dag sjuk men sann , Jag gick från marieborg till simhallen för att köpa cigg (där blev man av med några kilo också hihi) care men aja, där man mötte upp patricia och lina sen satt och snacka vidare hem för att käka grillat med familjen , sen kom rasmus hit & då gick vi ut jag trodde det var varmt , och skulle bada sen blev det kallt så vi vände ,sen mötte vi upp Linnea och Mela , rasmus skulle hem och äta
så drog ner med dom till mcdonalds och åt glass , efter det kom Lina, patricia ,adam , marcus , Joey & yttligare två stycken som jag inte har någon aning om alls , efter en "damp stund" på mcdonalds drog dom vidare för att glo på ken ring sen blev det att rasmus kom och vi drog upp till mig medans Nea & mela åkte till willys,
Jag och rasmus glodde film rosa the movie ,seriöst har sett den 700 gånger och även att den ligger på botten
så ser jag den om och om igen , för att ... ? jag vet inte
, Men sen blev det att gå ut och röka , så cykla jag och rasmus till stenrondellen mötte elin och jocke och sen vidare till marieborg för att rasmus skulle möta upp mårten,
dock ringde min skönaste morsa och påminde om att jag brutit på reglerna 20 minuter för sent, spela roll tycker jag men jaja & rasmus hämta sin läsk och nu sitter jag här
heeeeeeeeeeeeelt alone , and saved & typ skakar , (hatar att vara ensam!) så de känns tomt nu .
ska gå ut och röka till min stora förmögenhet
 bjuder på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0