snyft snyft :(

  Tjubrish♥ , natten ska vi inte prata om
mina f*cking halsmandlar har suttit uppe i gommen kan jag ju säga , blir så trött på skiten om att vara förkyld också , vaknade klockan kvart över sex i morse helt klarvaken pga min hals och tror väll fan det att det gör ont.
eftersom skiten har spridit sig till höger örat , kunde knappt äta någon frukost men åt mosad banan inte speciellt lyx men det funkade , sen blev det skola & avslutning för mig och min assistent som sagt.
kan ju säga att nu i efterhand blir man redig tårögd eftersom man står en människa så väldigt nära och sedan ska man också säga hejdå , det är det värsta jag vet , Men det blir nog bra med tiden , e hemma nu ska packa och sedan städa i ordning mitt rum sen till mamma också , stekväder ute ju ? (H) / Nathaliiekrauss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0