sry , alla läsare

 Vill bara be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på ett bra tag , har inte varit hemma knappt i en sekund haha!

 Fredag : Jag mötte Julia & vi gick och mötte Linnea och nathalie , och senare drog vi till åhmans och så kom elin , fanny , ngn annan och sanna så jag hade sällskap med dom till hemma kväll , senare för att köpa cigg, sen möta jennie , bella och adam och sen till adam va där ett tag hannes och august kom sen följde dom mig till wictor.
så jag och wictor kollade på film hela kvällen sen hem ,


Lördag : först åkte på uppvisning för cheerleading & gymnastik och allt ja vare nu va (?)
sen drog jag mig vidare för att möta Nathalie, Linnea & julia , vi satt och hade världens samtalsämne vid lidhem
sen gick vi till åhmans och där åt vi pommes och drack någon slags färgämnig slash eller ja julia gjorde de,
sen snackade hon med agnes & jag med ida s, och efter de skulle vi möta hannes , adam , bella , vid corner så vi drog dit på vägen dit var askul (hehe) verkligen INTE ! , Vi hade pollenkrig , och kan säga att jag hade dom där störande sakerna överallt sen , sen mötte vi dom och snacka lite julia skulle iväg så jag linnea & nathalie drog till hemköp köpte läsk och godis satt oss under bron och hade roligt där tog foton osv, sen så drog vi till nathalie för hon skulle äta och efter det till brevik för att möta hannes,bella, och adam och vi allihopa drog till albertengersväg & satt där i flera timmar annie kom , nea gick så jag och nathalie va där med alla andra , sen hem och sova hos.. nananana , ingen ;)


söndag : ingen komentar

 HÄRLIG BILD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0