börjat blogga på en ny, Cya gamla nathalie !

 
Hejsan , Börjat på en ny blogg Den gamla var tråkig.
har dessutom bytt efternamn (IGEN!) HaHa ,
Pga, vissa saker som jag inte tar upp här
det är bara dom närmaste som vet & kommer få veta så småningom ,
Behöver lite hjälp med en header också men de får man be söta julia om .
Varit i skolan idag & gjort lite ett & annat , haha! , nämen jobbade faktiskt med matte idag,
min största ovana om man säger så hehehehehe & I dag blir det att vara med Rasmus antar jag.
Ska åka in till min käraste mamma också för vi ska prata och äta tillsammans så de blir kul.
 Saker har förändrats och så är de nu , Gamla människor har jag raderat, dags för dom nya !

K E E P   O N   F I G H T I N G   B I T C H E S S ! ♥ / NathaliieKrauss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0