Gårdageeens 29 maj ! :)

Hejsan , bloggar om gårdagen , Jag & linnea vaknade framåt tio vi gjorde oss iordning
sen käkade vi pizza med familjen min , efter det drog vi till min mamma och fixade oss
sen upp till coop & va rastlösa där efter ett tag kom makke p , jocke & fegge så vi gick med dom
under den långa vägen till norra så kom vi på att vi skulle "grilla" så jocke och makke åkte hem till deras hem och hämtade tändarvätska osv,  men vi hade dock inget att grilla med ? ha-ha så vi tände bara en brasa och satt där.
sen gick vi hem till jocke och kolla på någon tråkigt film , haha jag kollade dock inte så mycket eftersom jag upptaderade massa fina kläder på min blogg , och sen gick vi och mötte rasmus jag och linnea,
Sen satt vi med rasmus ett tag och hade ett konstigt samtalsämne om disco daggarna osv,
linnea & jag drog hemåt framåt nio & när vi kom hem hade vi Kuddkrig på rummet ha-ha noobs vi är :D!
 Men kul var det iaf,  sen åt vi & efter det kollade vi på simpsons , efter de så på någon annan film ,
sen va vi så trötta så vi gick och la oss framåt halv ett & vaknade elva i morse ! bilder på gårdagen kommer nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0