Liinnea bvän häng ! ♥

 Heeejo, glömde och berätta om vår fina natt igår , linnea sov ju hos mig och så , vi låg och snackade i timtal trots mitt mistake & sen så började hon babbla om titanic och isflak och nananananananana ~ .. & sen så fick inte jag sova för den där himlans gullungen så hon låg och skulle typ proppa upp saker på min stjärt värsta snäll också trots min kväll liksom bara trackasserar hon mig :o !
Förjävligt rent ut sagt
, Men hehehehehehe efter några skratt-timmar så somnade vi , i natt har jag väckt linnea ett antal gånger pga mina panikångestattacker riight , idag ska vi sola solarium , ha picknick och bara ta de lilla lugna, som sagt riiiight linneas ord " vi tar dagen som den kommer" bloggar mer senare , Kisses / nathaliiekrauss

 K E E P    O N    F I G H T I N G    B  I T C H E S S ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0