Morgonpigga , överglada ångerfulla nathaliiiie (y)

 Hejsan , Vi slänger in en januari bild med fjortis pose och hela paketet , de kan jag bjuda på idag också eftersom jag bjöd så mycket igår (haha!)
om vi drar upp gårdagen så åkte jag till mamma där vi åt plankstek , jag som helt hade glömt bort att jag skulle bli vegetarian , men jaja .. senare mötte jag rasmus bastman och vi hade gräskrig vid marieborg när vi senare gick hem till mig för att ringa linnea & sen bär jag och rasmus av på hans cykel jag fick åka på en barnstol från marieborg till gymnasiet där då linnea väntade med fullpackning på att få sova hos mig , Senare gick vi mot coop köpte cola , chips , nappar,  och då kom Makke p & jocke så vi drog till brevik med dom och senare till hannes för att hämta august , och sen så stog linnea helt plötsligt och rocka rockring på hannes trädgård mycket överskattat medans jag hade mina små egna talanger & vi tar inte upp vad som hände senare på kvällen ,
Kan dock medge att jag har gjort bort mig något så totalt men sorry guys jag bjöd på mig själv
Dom som kommer snacka om det hära och så vidare jag hör några rykten på ellenkey, den som spridit de måste ju dock vara någon som varit med mig & den personen lär de inte få lätt i fortsättningen inget hot utan jag menar det SOLKLART ,


K E E P    O N    F I G H T I N G   B I T C H E S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0