15 november

Som sagt femtonde november tvåtusentio och faktiskt exakt idag bara tre månader tills jag fyller sexton hihi och då börjar jag övningsköra, vet att jag inte bloggade igår , glömde totalt bort det eftersom jag storstädade mitt rum från ungefär klockan halv ett till ja , 7 på kvällen.. har faktiskt varit en rätt hyfsad helg & jag har sovit som en stock dom här nätterna, så antingen ger deprissionen med sig, lyckat
Iallafall rakt på sak .. så fort el-giganten öppnar ska jag storma upp dit med min kamera och försöka få garantin
sen kommer det massor bilder.. och nu tyvär, sitter jag i skolan ha-ha nyss haft samling .. började ungefär vid tio så hade sovmorgon men iallafall blir massa plugg & sen möte på BUP vid tre, hoppas det går lika bra där!
 Det här är mitt nya jag just nu vrååålhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0