16 november

Vaknade imorse , med världens fetaste humör var verkligen svintrött
hade bara lust att dra täcket över huvudet och säga "hejdå nu går jag i ide ses nästa sommar!"
ungefär så , glömde att blogga när jag kom hem igår vår dator hemma har stora problem ..
Men iallafall va ju på Bup och för första gången kände jag att någon lyssnade på mig faktiskt
pratade bland annat om att falska vänner är ingenting och ha ..
varför bara låtsas inför dom falska att man inte vet vad dom håller på med ?
Jag ger dom ett rakt " i still wish you the best with a fuck you!"
för så är det, jag har förändrats under sommaren till hösten
förut hade jag mycket lättare och förlåta och fick nästan ångest över att jag blivit arg/besviken på den som gjorde mig det men vadfan ?
ska man låta folk behandla en hur dom vill ? nej verkligen inte !
Va bara dig själv och visa vilka känslor du har, så går det bättre..
iallafall , tagit mig en morgoncigg och fattat ett enkelt beslut jag ska verkligen sluta röka nu , jag e helt säker & visst jag är fast men man kan bara man vill så jag tänker iallafall försöka ,
först nu på morgonen blir det och plugga matte ungefär 20min
sen blir det skolbio i två timmar och sen lunchrast
efter det drar jag med johanna och tränar riktigt nyttigt sen ska jag umgås med ansa , hyra någon bra film och sådära !

Klicka för att stänga bilden Blir både äcklad och sugen när jag ser cigaretten

1. Om man röker får man dålig hy / äcklig andedräkt
2. har man en gång börjat så är man nästan fast föralltid
3. det sätter sig i håret och i kläderna usch
4. ska man försöka sluta har man ändå det dära suget.

Jag tycker verkligen man ska försöka sluta, om man kan såklart och har vilja till det.
Sen vill jag bara ta upp det här med att tjuvröka inför sina föräldrar,
dom har faktiskt också varit ungdomar och förstår nog lika väl som andra vad du/ni håller på med
Jag tycker man ska vara ärlig, Jag själv har berättat för länge sen för mina föräldrar att jag röker
har rökt i ca, 4 år snart
att smyga med rökning e bara larvigt då tycker jag man ska fimpa direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0