17 november

 Vaknade upp med världens träningsvärk .. igår snackade jag med min kusin som är ifrån kosovo och lika gammal som jag hon bor dock i tyskland , hon skrev "happy bajram" så igår va de en massa fester och sånt för muslimer och eftersom jag kommer från kosovo så firade jag på mitt eget sätt, haha!

Som sagt , höll på och gå i taket igår när vi gick in på skolbion haha .. för där kommer dom som jag inte är riktigt sams med och hade sån jävla lust och gå fram och spotta hela högen i ansiktet , hoppas verkligen dom följer min blogg också så kan dom så gärna ta åt sig för är inte ett skit rädd för dem och det vet dom också

vi kollade på Alice i underlandet, gillar inte fantasy och så så trodde den skulle va skitdålig.. men den var faktiskt riktigt bra & iallafall efteråt när vi gick ut hör jag att någon ropar mitt namn och då är det en annan som är med dom jag är osams med, och alla sitter och fånglor?  haha och jag svarar lite drygt "aja ,hej" och fortsätter gå tillsammans med min klasskompis johanna, men vadfan förväntar sig folk ? att jag ska pussa dom på fötterna

Never ever, kommer aldrig hända & vill absolut inte ha med dem här människorna och göra igen

ena veckan ringer dom samlade och skriker "hora" i telefonen vilket är väldigt omoget,
Så jag hade lust och säga " nej tyvär hörre ni , tar 50 kronor i timmar för ett snack"
 
Haha så om ni som jag menar ser det här, Väx upp förfan & ni är bara töntiga som orkar hålla på


Funny_finger_justforyou.gif middle finger image by Carissa00031


Kommentarer
Postat av: Nea

men herregud varför skriva ut det på bloggen patetiskt men aahja du vågar inte säga nått irl men du har en

. . sån stor käft till alla andra och på att skriva men du om du vill ha nått sagt till mig så säg det till mig ist ;)

2010-11-22 @ 14:37:33
URL: http://linneaatyrebrant.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Lilla gumman, hur kan du vara så säker på att det är dig jag menar ? och stor käft i verkligheten linnea, jag har större käft än dig i verkligheten

du piper ju förfan bara, synd om dig som sitter och komenterar :)

2010-11-24 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0