23 november

 fyfan vilket väder, vilket är bra på det faktumet om att man ska minska rökningen och sen sluta helt folk behöver ju dock inte tro mig men jag ska verkligen sluta jag har bestämt mig och sen är det folk som också har synpunkter på att jag ska pierca mig i tungan ,vilket dock är helt onödigt och säga till mig eftersom jag inte lägger någon syl i vädret åt att bry mig om det , det är min kropp och mitt liv och jag gör det för att JAG tycker det är fint INTE för att någon annan ska tycka det är fint eller klaga på det, Alla har sitt jag och alla gillar vi olika thats it
respekterar man inte det bör man inte vara ute i samhället , iallafall till dagen.. vaknade upp ganska seg vet inte varför men pallrade mig upp till frukostbordet och tog två mackor (hatar mackor ienkligen) speciellt på morgonen det känns bara som att det växer i munnen på en & jag är inte heller någon stor frukostätare men som ni vet får man ju höra från alla olika tanter & gubbar att frukost är det viktigaste målet på dygnet, och det är iofs ganska sant för hur bra jobbar man i skolan eller på jobbet med en tom mage? det kan ju inte kännas riktigt som en bra dag så iallafall jag tryckte ner mig skiten, och kollade ut genom fönstret regnregnregn och ganska mycket storm
efter det gick jag och gjorde iordning mig skulle även gå ut och ta morgonciggen som inte gick allt för bra, använder fortfarande skinnjacka eftersom att det kommer bli ännu kallare i vinter påstår dom och varför då redan ha nött ut sin vinterjacka? då är det väll ungefär lika kallt tycker man, iallafall blev en aning blöt sen var det bara och hoppa i bilen och åka till skolan och nu sitter jag här och funderar över mina lektioner & att jag ska vara lika duktig idag så att lärarna kan beröma mig på utvecklingssamtalet på onsdag, iallafall idag blir en ganska slappdag slutar ca 13:30 så då drar jag mig till bup och ska snacka där , sen ska jag bara hem och ta de lugnt , blir väll motion i eftermiddag om vädret ger med sig !
Puss till alla läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0