24 November


dra en pose vettja, (haha)
Iallafall sitter hemma hos mamma nu ska dricka lite kaffe och prata med henne
drar mig sedan vidare till pappa och käkar pizza och lite med han ..
iallafall jag trodde uggs skulle funka bra till vintern & jag ångrar det så hårt.
jag e väldigt frusen och så av mig, och jag höll på och frysa ihjäl om fötterna
även att jag hade knästrumpor och uggs på mig så ska köpa mig ett par skor som funkar att gå med i snön
och visst snö är fint och det är snö som ska vara på julen, men herregud igår var det snöstorm och det är fortfarande snöstorm fyfan rent ut sagt vad jag HATAR snö just nu ..
hade mycket planeringar och skit idag så fick tyvär säga upp en dag med johanna.
pappa åkte ju från göteborg bara för min skull faktiskt och därför väljer jag att umgås med honom.
känner dels lite skuldkänslor och annat för andra saker, ska försöka gallra bort dom lite men det är som något
äter inuti mig blir fullständigt galen nu ska jag ta det lugnt och jag älskar min pappa mest i hela världen, han e bara för gullig!
 
Simma lugnt där ute alla läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0