25 november

Vaknade upp och kände mig förövrigt segt det var en väldigt känslosam dag igår eftersom att pappa förmodligen åker hem idag och träffar inte honom så ofta och jag har verkligen bäst kontakt med min pappa vi kan prata om precis allting & visst det har jag med båda mina föräldrar men jag bråkar aldrig med min pappa , för vi respekterar varandra och även om det inte har varit så bra förut och vi inte känt varandra så vet jag att jag kan lita på honom & visst nu har det ändå gått 12 år sen min pappa stack ifrån oss och skaffade sig en ny familj , men jag älskar mina nya syskon & jag älskar min pappa och hans nya fru . så det känns jättebra verkligen att få träffa pappa och han gör mig mycket starkare än vad någon annan gör .. det känns som jag klarar precis allt med honom vid min sida, Iallafall käkade pizza med pappa och hans kompisar igår sen drog jag mig hemåt vid åtta och tog det bara ganska lugnt Idag om pappa stannar kvar, vilket jag tvekar på så blir det att umgås med honom men annars ska jag träffa min kontaktperson sen vet jag inte, men har ett möte på bup 11:00 , så går från skolan då. så vi får väll se hur det går där också ! förlåt att jag det blir rörigt med texten (datorn på skolan har enorma problem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0