30 November

Och fortfarande är vädret riktigt skadeglädjande fyfan
blir så trött på detta väder och detta klimat
skulle bara kunna spy rakt ut så fort någon säger snö.
ärligt talat vi måste ha värst här i västervik också
även att det är en sommarstad , stackars oss buhuhu.
Och jag har inte orkar ändra design eller header funderar på och göra en nu
får bli så & jag känner att headern jag har nu är lite av det gamla livet
för jag ska ju tänka framåt nu , för vi lever i nutid även om det förflutna aldrig kommer suddas bort
så måste man tänka framåt för sitt framtida liv (haha ojdå) vad positiv jag är nu
ärligt talat, sitter i skolan och har astråkigt , har ont i tungan också den är mellansvullen
men vill man vara fin får man som sagt lida pin
efter skolan drar jag ner till stan och köper mammas födelsedagspresent
och kollar lite annat till mig själv , köper nog inget ännu
fick ju faktiskt barnbidraget idag och det måste ju hålla hela månaden
så sparar nog lite money till mig själv som jag kan använda nästa vecka
men går och kollar lite som jag ska skriva på "behöver-listan" haha..
iallafall sen drar jag hem och käkar och sen hämtar ansa mig
får väll se vad vi hittar på men tänker att vi hyr någon bra film och käkar lite godis
eftersom vädret inte är allt för roligt !
puss på er alla goa läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0